ΤΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΜΑΣ!!

ΤΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΜΑΣ!!

Τετάρτη 26 Ιανουαρίου 2011

ΕΧΟΥΜΕ ΠΑΡΑΠΟΝΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑ!!!!!!!

Έχω και εγώ κάτι φαεινές ιδέες ώρες ώρες.... Τι ήθελα και τους ζήτησα να μου μιλήσουν για τα παράπονά τους;;; Τελειωμό δεν είχαν... Απολαύστε μερικά απ' αυτά...

"Στα πειράματα και στις εργασίες της Φυσικής δεν δίνει ευκαιρίες στην ομάδα μου..." Αλέξανδρος Καραογλανίδης


"Εμένα τα παράπονά μου είναι λίγα: καταρχήν δεν μου αρέσει που η ομάδα μου βρίσκεται σ' αυτή τη θέση γιατί δεν βλέπω καλά στον πίνακα. Έπειτα μας βάζετε πολλά τεστ στο σχολείο. Μας λέτε μεν μια πολύ ωραία ιστορία που θα τελειώσει τον Ιούνιο, αλλά τη σταματάτε και μας κρατάτε κάθε μέρα σε αγωνία. Θέλω να μας λέτε την ιστορία κάθε μέρα..." Μαρία Καραπαναγιωτίδου


"Δεν βάζει καταρχήν δικές μου εργασίες στην ιστοσελίδα της τάξης. Μας βάζει πολλά μικρά τεστάκια την εβδομάδα. Μας υπόσχεται πολλά και λέει πως θα γίνουν αύριο ή την άλλη εβδομάδα και μερικές φορές δε γίνονται ποτέ. Δεν μας αλλάζει ομάδα. Τελευταία έκοψε τα θεατρικά. Αυτά ήταν τα παράπονά μου. Όμως ο κύριός μου είναι πολύ καλός και μας κάνει αστεία μέσα στο μάθημα και το κάνει διασκεδαστικό και εύκολο". Χρυσούλα Τσουμαρίδου



1 σχόλιο:

  1. ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΓΡΑΦΟΥΝ ΩΡΑΙΑ ''ΣΚΕΦΤΟΜΑΙ ΚΑΙ ΓΡΑΦΩ''....ΑΛΛΑ ΔΕΝ ΕΧΟΥΝ ΔΕΙ ΤΙΠΟΤΑ ΜΕ ΤΙΣ ΤΙΜΩΡΙΕΣ...ΤΟΥΛΑΧΙΣΤΟΝ ΕΤΣΙ ΦΑΙΝΕΤΕ!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή