ΤΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΜΑΣ!!

ΤΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΜΑΣ!!

Παρασκευή 11 Νοεμβρίου 2011

ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΜΙΛΟΥΝ ΓΙΑ ΤΗΝ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΗ ΚΡΙΣΗ!!

Τα παιδιά επηρεάζονται από όσα συμβαίνουν γύρω τους, στα σπίτια τους, για όσα ακούνε στην τηλέοραση ως προς την οικονομική κρίση και εκφράζονται...

Στην τηλεόραση το μόνο που λένε είναι "κούρεμα". Δε γνωρίζω τι σημαίνει... αλλά πολλοί λένε ότι σημαίνει χρεοκοπία. Μα αναστατώνει αυτή η λέξη. Μόλις την ακούω σκέφτομαι το γκρι. Όλη μου η ζωή θα βαφτεί γκρι. Άμα στερηθώ το μπαλέτο, τη μουσική και όλες μου τις εξωσχολικές δραστηριότητες δεν ξέρω πώς θα ζήσω. Οι γονείς μου αποφεύγουν να μας μεταδώσουν αυτό το συναίσθημα. το μόνο θέλουν από μας είναι να είμαστε ευτυχισμένοι. Ο μπαμπάς δουλεύει όλο και περισσότερο για να μη στερηθούμε τίποτε. Εύχομαι το κούρεμα να αφήσει οριστικά την Ελλαδίτσα μας και να στραφεί σε άλλη χώρα!!



Βλέπω στην τηλεόραση η τρόικα να αποφασίζει για το μέλλον της Ελλάδας. Πώς είναι δυνατόν ξένοι να κάνουν κουμάντο στη χώρα μας. Ποιος το επέτρεψε αυτό; Δεν μπορώ να φανταστώ πως ίσως κάποια στιγμή θα μας λείψουν τα βασικά αγαθά. Εγώ προσωπικά δεν άλλαξα συνήθειες οι γονείς μου όμως άλλαξαν πολλές από τις συνήθειές τους.

Αλλάξαμε μερικές συνήθειές μας: αγοράζουμε φτηνότερα τρόφιμα, δεν σπαταλάμε ηλεκτρικό ρεύμα ή νερό και δεν ξοδεύουμε λεφτά σε πράγματα που δεν αξίζουν.

Κούρεμα χρέους, κούρεμα μισθών, κούρεμα συντάξεων... Δεν ξέρω τι σημαίνει αλλά πλέον με ανησυχεί. Έχω ακούσει τη μαμά και τον μπαμπά να συζητάνε για οικονομικά θέματα και με απασχολεί πολύ.



Η κρίση έχει χτυπήσει πολλές οικογένειες στην Ελλάδα. Εγώ έχω πάρει τα μέτρα μου. Δηλαδή κλείνω τα φώτα του δωματίου μου όταν φεύγω ή δεν ανοίγω όλα τα φώτα του καθιστικού. Όταν πλένω τα δόντια μου δεν αφήνω ποτέ να τρέχει η βρύση. Παίρνω μόνο όταν έχω γενέθλια δώρο και ποτέ δεν ανοίγω το καλοριφέρ γιατί καίει πολύ πετρέλαιο και έχουμε συνέχεια αναμμένο το τζάκι.

Στην αρχή δεν έδωσα πολλή σημασία, αλλά στη συνέχεια επειδή το συζητούσε ο μπαμπάς με τη μαμά μου τους ρώτησα να μου πουν τι ακριβώς είναι αυτή η κρίση. Οι συνήθειές μου βέβαια δεν άλλαξαν ακόμη αλλά ελπίζω να μην αλλάξουν.



Μόλις ακούω για οικονομική κρίση νιώθω ανασφάλεια και μια μεγάλη λύπη. Επίσης έχουμε και περικοπές στις συντάξεις των παππούδων και των γιαγιάδων που στενοχωριούνται γιατί δεν μπορούν να μας βγάλουν έξω ή να μας κάνουν δώρα. Τελευταία έχω γίνει λίγο νευρικός και απότομος γιατί δεν μπορώ να έχω όσα θέλω.

Όντως τον τελευταίο καιρό η τηλεόραση λέει συνέχεια για την οικονομική κρίση και εμένα αυτό με αγχώνει. Νομίζω ότι όλοι θα πεθάνουμε. Ότι θα έχουμε ένα σπίτι μικρό και θα τρώμε σπάνια ένα μικρό κομμάτι κρέας και θα πηγαίνουμε μόνο σχολείο, τίποτε άλλο.

Μαζεύω σιγά σιγά χρήματα για ό,τι θέλω γιατί δεν μπορεί να μου το αγοράσει η μαμά μου.

Τους ψιλοακούω στις ειδήσεις αλλά δε δίνω μεγάλη σημασία. Εγώ και ο αδερφός μου συνεχίζουμε κανονικά τις εξωσχολικές μας δραστηριότητες αλλά οι γονείς μας έκοψαν κάτι δικό τους για να μη στερηθούμε τίποτε. Προς το παρόν όλα είναι καλά, αλλά μπορεί να χρειαστεί στο μέλλον να στερηθούμε διάφορα πράγματα.

Πιο παλιά πήγαινα στο σούπερ μάρκετ και έβαζα στο καλάθι ό,τι μου άρεζε. Τώρα παίρνω αυτά που είναι απαραίτητα. Στο σπίτι οι γονείς συζητάνε πολλές φορές για την οικονομική κρίση μπροστά μου. Στενοχωριέμαι αλλά καταλαβαίνω ότι από εδώ και πέρα η ζωή μας θα είναι έτσι. Άνθρωποι βγαίνουν στους δρόμους και κάνουν διαδηλώσεις. Με πανό και συνθήματα. τώρα πρόσφατα αυτό που έγινε στην παρέλαση!! Ένα παιδί στη Λάρισα μούντζωσε τους επισήμους, άλλοι πέταξαν αυγά και ντομάτες. Μερικοί είπαν ότι αυτό που έκαναν ήταν λάθος, μερικοί ότι ήταν σωστό. Τώρα ποιον να ακούσω; Εμείς τα παιδιά είμαστε μπερδεμένα!!

Εμένα αυτό με κάνει να αισθάνομαι άσχημα όχι μόνο γιατί θα στερηθώ κάποια πράγματα αλλά πιο πολύ γιατί θα περάσει δύσκολα ο ελληνικός λαός. Λόγω αυτής της κρίσης συζητάω πρώτα με την οικογένειά μου πριν πάρω κάτι και το σκέφτομαι πολύ.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου